Dela nyhet
Information vad som gäller vid tävlingar
15 jan, 10:14 0 kommentarer
Anmälan sker alltid via tävlingskalendern för den eller de tävlingar man vill anmäla sig till. Den hittar ni i vänstra kolumnen i huvudmenyn på hemsidan.
I de allra flesta fall finns en inbjudan på tävlingens evenemangssida där det står information som varje tävlande/förälder har skyldighet att hålla sig informerad om. Det kan gälla information om ändrat program, liftkort, vem som är tävlingsledare och vad som gäller vid avanmälan, vid t.ex. sjukdom.
Blir man sjuk eller man av annan anledning inte kan delta måste man i tid avanmäla sig, annars kommer klubben att faktureras på startavgiften.
Får man en DNS = Did not start, får man själv stå för startavgiften.
Avanmälan sker till den mailadress som står angiven i inbjudan.
Skicka sedan en kopia på mail samt bekräftelse på avanmälan till e.uppling.sslk@gmail.com.
Klubbkläder
Vi vill också passa på att påminna om att när ni är på tävling och är med på prisutdelningar vill vi att man har sin SSLK-mössa på sig samt sina klubbkläder i den mån man har. Men framförallt mössan.
Kom ihåg att vi representerar klubben när vi är ute på tävlingar och det är något vi alla ska vara stolta över. Det är vi tillsammans som ser till att vi får en fin klubbgemenskap och något alla måste jobba för.
Med det vill vi önska en lyckosam och rolig tävlingssäsong!
Nu kör vi :)